Retouren en Klachten

Retour- en garanties van Halal CandyBox

Is een product niet wat je had verwacht, beschadigd of na gebruik kapot gegaan? Bij Halal CandyBox lossen we het voor je op zonder gedoe. Toch nog vragen? Dan kunt u contact met ons opnemen.

Wat kun je van Halal CandyBox verwachten 

  • 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je bestelling
  • 14 dagen retourtermijn, om na de retourmelding de bestelling te retourneren
  • Altijd geld terug bij het retour sturen van je bestelling
  • Iets mis met de levering? We lossen het zo snel mogelijk op
  • Wij hebben een garantieperiode van minimaal 6 maanden

Een product of je hele bestelling retour sturen

Geen probleem! Bij ons heb je 14 dagen bedenktermijn na de besteldatum en 14 dagen retourtermijn na de retourmelding . Wij geloven in goede informatie bij onze producten. Als het product niet is wat je er van verwacht had of heb je je gewoon bedacht, dan lossen wij het voor je op. Je krijgt dan je geld terug.

Binnen 5 dagen na ontvangst van je retour kun je van ons je geld terug verwachten. Je ontvangt het volledige aankoop bedrag, inclusief verzendkosten van ons terug als je de gehele bestelling annuleert. Bij het terugsturen van een gedeelte van de bestelling krijg je de waarde van de retour gestuurde producten van ons terug. De kosten en het risico voor het verzenden van de producten is voor de rekening van de consument.

Let op: Stuur je producten terug en daalt hierdoor het totaalbedrag van de bestelling onder de waarde van de gratis verzending dan zijn wij genoodzaakt de gratis verzending te verrekenen met het terug te storten bedrag.

Gepersonaliseerde bestellingen/producten zoals snoepemmers met een houdbaarheidsdatum minder dan één half jaar kunnen niet retour gestuurd worden, mits dit een fout van ons was natuurlijk.

Voorwaarde op de herroepingsrecht (retour sturen)

Als een product onverkoopbaar is geworden, door bijvoorbeeld: schade, gebruik, een ontbrekende verpakking of een andere reden zal er een percentage van het aankoop bedrag ingehouden worden.

  • 25% van het aankoopbedrag bij een ontbrekende of beschadigde verpakking
  • 75% van het aankoopbedrag bij onherstelbare gebruikssporen
  • 100% van het aankoopbedrag bij defecte goederen

Het herroepingsrecht geldt niet voor:

Voor goederen of diensten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, bijvoorbeeld i.v.m. hygiëne of die snel kunnen bederven of verouderen.

Kan ik producten ruilen?

Ja, ruilen werkt bij ons door het product te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Neem hiervoor contact met ons op en wij verrekenen het verschil in prijs.

Hoe werkt het retoursturen van mijn bestelling?

Zodra jouw bestelling of het product onder onze retourregeling valt is het retour sturen erg simpel. We hebben 2 opties:

  1. Je vult het officiële herroepingsrecht formulier in en voegt deze bij de retourzending.

Of

Stuur ons een bericht of stop een kleine notificatie met jouw gegevens en de reden van retourneren (als je wilt) bij de producten die je retour wilt sturen. Zolang wij maar weten dat het retour komt en van wie de bestelling was.

  1. Je pakt de producten stevig in (let op, plak geen labels of tape op nieuwe verpakking van het product. Gebruik altijd een doos om het product in te stoppen) en verstuurd de doos naar ons. De retourkosten worden niet vergoed. PostNL en DHL hebben online vaak de beste tarieven om de pakketten naar ons te sturen. Het retouradres:

HalalCandyBox
afd. Retour/Garantie
Aldenhof 6100 
6537DN Nijmegen

  1. Na ontvangst handelen wij de retour in 3 dagen af. Als er vragen zijn nemen wij contact met je op. Zo niet, dan storten we het geld terug. Het duurt maximaal 5 dagen voordat het geld weer op jouw rekening staat. 

Mijn bestelling is beschadigd bezorgd

Dat is niet prettig. Onze excuses hiervoor. Wij begrijpen dat het niet leuk is dus we willen je zo snel mogelijk helpen om het probleem op te lossen.

Wij leveren altijd 1 of 2 emmers snoep uit voorzorg dat één of meer onderweg breekt. Als er door onoverkoombare omstandigheden emmers alsnog gebroken zijn ontvangen, krijgt de klant géén vervangende emmers. De emmers worden altijd zorgvuldig ingepakt. Restitutie is niet mogelijk, bij FRAUDE wordt de account van de koper geblokkeerd.

Mijn bestelling is incompleet bezorgd

Ons magazijn werkt grotendeels geautomatiseerd en jouw bestelling kan niet weg voordat alles is gescand. Wij maken een foto van je bestelling en versturen het dan naar je op. Toch kan ook hier soms wat fout gaan. Laat ons weten wat je mist en wij zoeken het voor je uit. Neem contact op via de contactpagina. Is iets onduidelijk uit te leggen, stuur dan een foto mee zodat we je snel kunnen helpen.

Garantie op onze producten

Wij staan achter onze producten! Wij geven minimaal 6 maanden garantie op de producten uit ons assortiment. Op voorwaarde dat je het product gebruikt waarvoor het bedoeld is. Slijtage, excessief en onjuist gebruik worden uitgesloten.

Valt het product in de hierboven genoemde voorwaarde vragen wij je contact met ons op te nemen. Stuur een kopie van de factuur of bestelling mee en omschrijf duidelijk het probleem zodat wij dit voor jou kunnen oplossen.

 

Klachten en geschillen

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar halalcandybox@hotmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bij een klacht over HalalCandyBox of een product willen we je graag verder helpen. Pas als het probleem bij ons bekend is, is kunnen we wat voor je betekenen. Gebruik hiervoor de contactpagina of mail naar halalcandybox@hotmail.com.

Halal Candybox

Aldenhof 6100
6537 DN Nijmegen

KVK Nummer

86859609

E-mail

halalcandybox@hotmail.com

Stuur ons een mail bij vragen!

WhatsApp

(+31) 06 8507278

(via WhatsApp en E-mail het best en snel bereikbaar!)

Stuur ons een bericht bij vragen!

Bankgegevens

Halal Candybox
NL88 KNAB 0507 9485 21
BTW nr: NL003937642B5

Overboekingen graag met bestelnummer.

Stuur ons een bericht!

Contactformulier